Розмови з дітьми про людей з інвалідністю
Як вести розмову? Про що варто розповісти?
Як вести розмову? Про що варто розповісти?
Кожна дитина має унікальні природні здібності, особливі таланти і сильні сторони. Проте доволі часто ці вміння залишаються невиявленими та не отримують відповідного розвитку. Які методи та стратегії можна використовувати для розкриття потенціалу школярів?
Чому учні можуть проявляти агресивну поведінку, та що у таких випадках може зробити вчитель - розповіла психологиня та авторка програми «Безпечний простір» Оксана Зелеська
У часи війни вчитель стає опорою і для дітей, і для батьків своїх учнів. Здається, що про власний психологічний стан можна подбати пізніше, якщо вистачить часу. Але турботу про ментальне здоров’я не можна відкладати на потім. Як учителю зрозуміти, що час взяти паузу і потурбуватися про себе? Які прості правила та дії допоможуть запобігти вигоранню? Склали чекліст турботи про себе для вчителів.
Не кожен клас — команда. Але ви можете навчити учнів працювати разом.
Всі люблять асоціювати себе з тваринами! Та чи знали ви, що так можна не лише весело провести час, але й допомогти дитині знайти власні сили і дізнатися про її потреби?
Вигорання включено до 11-го перегляду Міжнародної класифікації хвороб (МКБ-11) як професійне явище. Воно не класифікується як медичний стан, тобто не вважається хворобою.
Згідно з МКБ-11 вигорання – це синдром, що вважають результатом хронічного стресу на робочому місці, з яким не вдалося успішно впоратись.