• 01-slide
  • 02-slide
  • 03-slide
  • 04-slide
  • mtb 1
  • mtb 107
  • navchalij-korpus 4
  • spalnij-korpus 20
  • sportivna-zala 1

Як визначити готовність дитини до школи?

Як визначити готовність дитини до школи?

Психологи вказують на конкретні чинники, які допоможуть визначити чи готова дитина до школи. Якщо дитина може самостійно виконувати завдання протягом 20-30 хвилин — це означає, що функції розвинені для занять в школі. У неї повинен бути пізнавальний інтерес. Образ школи не сприймати за покаранням. Дитина мусить говорити про школу, як про те, на що чекає. Програма підготовки до школи на це впливає. Тому батьки повинні стежити за кожним кроком розвитку дитини. Але психологи вважають, що батьки повинні більше звертати увагу на те, як підготувати дитину до школи психологічно.

У середньому, психологічна готовність дитини формується між 6-7 роками. Але, відповідно до вікової психології, розвиток індивідуальний. Приймати рішення з приводу вступу в перший клас краще спільно з фахівцем.

Пройдіть тест.

Попросіть у дитини:

1. Намалювати чоловіка

У намальованого людини повинна бути голова з волоссям або капелюхом. Повинна бути шия, яка з'єднує голову і плечі, тулуб. На обличчі — очі, ніс, рот. Руки і ноги з п'ятьма пальцями. Одяг повинен бути чоловічий.

 

2. Написати три коротких слова, продиктувати.

Наприклад: "агов", "так", "чай". Якщо не пише ще - нехай малює.

 

3. Намалювати п'ять точок в формі п'ятикутника.

Батьки повинні намалювати ці точки, а дитина провести лінії. Звертайте увагу на те, як він це робить.

 

Оцінка:

Кожне завдання оцінюється від 5 до 1.

Підсумовується.

5 — найнижчий результат.

Зріла дитина отримає від 1 до 3 балів. Среднезрела 5-9 балів. Незріла дитина отримає понад 10 балів. Якщо дитина незріла батькам обов'язково потрібно звернутися до дитячого психолога.

Перед вступом до школи дитина обов'язково повинна знати:

  • ПІБ
  • ПІБ мами і тата, рід їх діяльності
  • місто і країну проживання
  • основні кольори
  • букви і звуки

Зверніть увагу на соціальну адаптованість дитини, його стабільність емоційного стану і мотиваційну готовність. Крім посидючості у першому класі потрібно навчитися миритися з правилами колективу. Під час розумового розвитку емоційна нестабільність може породити особистісні проблеми.

Лікарі також рекомендую звертати увагу на дрібну моторику пальців дитини. Точні дрібні рухи пальцями ніг і рук вказують не тільки на сукупність скоординованих дій людини, а й на правильне функціонування нервової і зорової системи.