Тиждень педмайстерності Корчевської Л.А.

З 02 по 06 грудня вчителькою світової літератури та російської мови Корчевською Л.А. був проведений тиждень педмайстерності.
На уроках світової літератури у 9-их класах проводилась робота над аналізом драми Ф. Шиллера «Вільгельм Телль», а на уроках російської мови у 6 класі – над вивченням правопису букв З,С на кінці префіксів. Уроки відзначалися застосуванням різних методів та прийомів.
До вивчення нової теми з літератури учні мали випереджувальні завдання, на уроці працювали з ілюстраціями, розв’язували кросворди, складали грона на задані теми. Працюючи з текстом, діти виразно читали монологи, інсценували уривки з твору. Велика увага вчителем приділялася виробленню вміння будувати власні судження та висловлювати їх. Це чітко прослідковувалося під час роботи над портретом Шиллера, над поясненням висловлювань самого письменника про творчість, життєві цінності, моральні якості. Діти працювали над вирішенням проблемних питань шляхом застосування інтерактивних вправ «Займи позицію», «Залиши останнє слово за собою». Багато уваги приділялося самостійній роботі учнів. Також організовувалася робота в групах та парах. Проводилася словникова робота, застосовувалися міжпредметні зв’язки, використовувалися мультимедійні технології.
Опанувати тему з російської мови допомогла мультимедійна презентація про казкове місто в країні Морфеміці, де жили веселі префікси, про їх подорож та пригоди.
Працюючи над граматичною темою, вчителька багато уваги приділяла виробленню в учнів комунікативних здібностей. Діти читали тексти, складали діалоги та власні висловлювання, працювали над перекладом речень з української мови на російську, виробляли орфоепічні вміння. Опис зимових пейзажів сприяв збагаченню словникового запасу школярів. Для перевірки написаного учні практикувалися в роботі з орфографічними словниками. Крім фронтальних видів робіт, була організована самостійна робота та робота в парах, використовувалися ігрові моменти (гра «Четверте зайве»). Вчителька враховувала індивідуальні та психологічні особливості дітей, тому завдання носили диференційований характер. У дітей формувалася спостережливість, логічне мислення, проводилася робота над розвитком зв’язного мовлення та культури викладу думки. Під час виконання окремих завдань учні розвивали свої творчі здібності. Впроваджувалися методи заохочення та впливу.
Проведені уроки носили розвиваючий характер, відзначалися науковістю, доступністю, логічністю. Чіткою була мотивація навчання. В роботі з учнями прослідковувалася системність. Доцільно обрані види діяльності сприяли активності учнів під час роботи на всіх етапах уроків.