• slideshow main-page 17
  • slideshow main-page 26
  • slideshow main-page 31
  • slideshow main-page 27
  • slideshow main-page 15
  • slideshow main-page 07
  • slideshow main-page 30
  • slideshow main-page 06
  • slideshow main-page 02
  • slideshow main-page 28
  • slideshow main-page 19
  • slideshow main-page 18
  • slideshow main-page 14
  • slideshow main-page 22
  • slideshow main-page 04
  • slideshow main-page 16
  • slideshow main-page 25
  • slideshow main-page 12
  • slideshow main-page 24
  • slideshow main-page 21
  • slideshow main-page 29
  • slideshow main-page 01
  • slideshow main-page 03
  • slideshow main-page 05
  • slideshow main-page 23
  • slideshow main-page 11
  • slideshow main-page 08
  • slideshow main-page 09
  • slideshow main-page 13
  • slideshow main-page 10
  • slideshow main-page 20

Тиждень математики та інформатики

З 10 по 14 лютого у школі проводився тиждень математики і інформатики для учнів 5-11 класів, протягом якого учні розгадували кросворди, розв’язували логічні задачі і головоломки із сірниками, грали в ігри, відповідали на запитання вікторини, а також дізналися багато цікавого про життя видатних математиків, історію походження математичних знаків, познайомилися із різноманітними легендами про математику. Учні старших класів переглянули ряд документальних фільмів з інформатики: «Історія успіху Білла Гейтса», «Як дивак змінив світ», «Трансатлантичний кабель». Метою було підвищити рівень знань учнів з інформатики та поглибити знання про мережу Інтернет. Учні дізнались історію прокладання перших кабелів через дно океану, технологію виготовлення та ремонт оптоволоконних кабелів, а також про життя найбагатшої людини світу.

До участі в тижні математики і інформатики намагалися залучити учнів усіх класів. Щоб цього досягти, крім загальних заходів проводилися тематичні ігри і конкурси в кожному класі.

Перший день тижня розпочався із оголошення на шкільній лінійці плану проведення тижня математики, а також конкурсу на найкращий складений кросворд, вірш, легенду чи казку про математику. В цей же день проводилась вікторина для учнів 9-Б класу де діти розв’язували задачі із рубрики «Цікава математика та інформатика».

У вівторок учні 6 класу були учасниками «Години веселих змагань», під час яких діти змагались у конкурсах «Розминка», «Математична естафета», «Художник», «Аукціон», «Математичні терміни», «Склади число». Із поставленими завданнями діти справились легко, впевнено відповідали на запитання, були активними.

У середу проводилися математичні ігри і фокуси для учнів 5-7 класів, під час проведення яких, члени цих команд проявили допитливість, ініціативність, кмітливість. Прихильники друкування на комп'ютері мали змогу показати свою вправність у змаганні "Найкращий друкар". У ході конкурсу спочатку учні друкували на швидкість, а в другому етапі створювали текстові фрагменти за зразком. Звання "Найкращий друкар" отримала учениця 10 класу Євтушик В.

У четвер учні 8 класу були учасниками гри «Поле чудес». Діти уважно слухали повідомлення про цікаві факти із життя видатних математиків: Евкліда, Фалеса, Вієта, Магніцького, а потім відгадували їх прізвища. В перервах між іграми кожної трійки глядачі розв’язували логічні задачі. Переможцем фінальної гри стала Вілінська А.

У п’ятницю учні 11 класу прийняли участь у грі «Математичний калейдоскоп», яка складалася з наступних етапів: «Математика і життя», «Чорна скринька», «Устами малечі», «Віриш – не віриш», «Бліц», «Конкурс капітанів». Найбільшу кількість балів одержала команда «Логарифм», капітаном якої був Ямполь Ю.. В цей же день був проведений КВК між учнями 9-А і 8 класів. Конкурс складався із 10 турів, в яких учні проявили свої вміння працювати в команді та почуття відповідальності. Дуже приємно, що члени команд можуть не тільки розв’язувати задачі, а й мають почуття гумору, вміють підтримувати один одного. Перемогу здобула команда учнів 8 класу.

Самими активними учасниками тижня стали: Чернієнко А. (6 кл.) і учні 4 – 5 класів.

Участь у різноманітних конкурсах сприяє розвитку творчого і логічного мислення, вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, математичної культури учнів, підвищує інтелектуальний рівень, формує в них практичні навички застосування знань, які вони здобули на уроках.

 

Більше фото тут

Hosting Ukraine
tmp ua gerb
tmp ua gerb
tmp ua gerb