• slideshow main-page 19
  • slideshow main-page 30
  • slideshow main-page 09
  • slideshow main-page 31
  • slideshow main-page 26
  • slideshow main-page 01
  • slideshow main-page 10
  • slideshow main-page 08
  • slideshow main-page 29
  • slideshow main-page 02
  • slideshow main-page 13
  • slideshow main-page 21
  • slideshow main-page 07
  • slideshow main-page 15
  • slideshow main-page 05
  • slideshow main-page 06
  • slideshow main-page 17
  • slideshow main-page 14
  • slideshow main-page 04
  • slideshow main-page 28
  • slideshow main-page 18
  • slideshow main-page 03
  • slideshow main-page 22
  • slideshow main-page 24
  • slideshow main-page 20
  • slideshow main-page 12
  • slideshow main-page 23
  • slideshow main-page 27
  • slideshow main-page 11
  • slideshow main-page 16
  • slideshow main-page 25

Місячник художньо-естетичного виховання

Художньо-естетичне виховання передбачає формування основ естетичної культури, естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення учнів, виховання художнього смаку тощо.

Тому у рамках місячника художньо-естетичного виховання вихователями були сплановані і проведені наступні заходи:

  • 5-6 кл. (вих. Бровко Т.А.) – виховна година «Культурні скарби Вінниччини». За допомогою мультимедійних засобів навчання діти змогли подорожувати історичними місцями Немирівщини, Брацлавщини, Тульчинщини. Закріплювали знання за допомогою вікторини з відео питаннями;
  • 7-8 кл. (вих. Шабанова С.В.) – до підсумкового заняття по темі «Знайомство з чарівною музикою природи» учні разом із вихователькою створили виставку штучних квітів із різних матеріалів та у різних техніках, серію малюнків «Моя улюблена квітка». Під час підготовки до тематичного заняття вихованці мали можливість розвивати естетичні смаки, фантазію, емоційне ставлення до прекрасного;
  • Учні 9 кл. (вих. Швець Л.П.) у ході підготовки до заняття «Історії великих картин в класній кімнаті» працювали у групах, вели пошукову роботу, готуючи цікаві факти про дану картину і художника, що написав її. Таким чином вихованці поглибили свої знання у сфері живопису, дізналися, що Казимир Малевич був родом із Вінниччини, відчули гордість за знаменитого земляка і малу батьківщину, на якій народжуються такі видатні митці;
  • Під час свята української пісні «Пісня – душа народу» (вих. Кобринчук К.П.) учні 8-А класу не тільки слухали українські народні пісні, а й мали можливість продемонструвати свої знання і артистичні дані у конкурсах «Вгадай мелодію» та «Я люблю Україну»;
  • З традиціями чаювання, їх походженням, заварюванням чаю та сервіровкою столу до чаювання під час конференції «Чайна церемонія» (вих. Гриценко Т.В.) мали можливість ознайомитись десятикласники. діти Діти розповідали про походження чаю, способи вирощування та різноманітність сортів (кожний вихованець підготував повідомлення на задану тему), а на практиці показали, як правильно заварювати чай та сервірувати стіл, щоб насолоджуватись його смаком під тиху, ненав’язливу музику;
  • Закріпити знання про культурно-мистецькі надбання українського народу мали можливість одинадцятикласники з вихователькою Зянько С.Ф. Під час народознавчого заняття «Я візьму той рушник…» учні знайомились із видами рушників, залежно до їх призначення, з орнаментами різних регіонів України, символами, кольорами та їх значенням. Завершували заняття пісні та вірші про рушник.

У вільний час вихованці НВК мають можливість розвивати свої естетичні смаки на гуртках «Оригамі», «Українська вишивка» (Баховська І.Ф.) та «Павутинка» (Біль В.М.).

 

Більше фото тут

Hosting Ukraine
tmp ua gerb
tmp ua gerb
tmp ua gerb